Ibland så snurrar det i huvudet

Det kanske inte höll så länge...
Jag kanske skriver lite ändå, men det betyder inte att det är vettigt. Just nu sitter jag och snorar med en huvudvärk som heter duga och känner mej allmänt görkrasslig. Då får man trösta sig med ett blogginlägg där man kan klaga på allt.
Och så bakar mona bullar och lukten luktar gott, men får det att vända sig lite i min mage och jag kommer antagligen inte kunna äta dom sen.
Jo just det, en sak till.. Här sitter jag på den finaste dagen på skitlänge och är förskyld till döds! Är livet rättvist? Är påven jude?

Nu är det i alla fall fint, och jag hoppas att det håller. Min chef ringde igår och stre lite. Det kom sig att hon ville ha dit mig på torsdag och arbeta lite. Ni skulle höra min invända suck. Tänkte ju åka till Karlskoga på onsdag! Men, det ger ju pengar och jag slutar ju såppas tidigt att jag kan åka på torsdag eftermiddag :)

Rekommenderas: Seasons of love

Fall*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0