Hipphipphopp

Nu är jag vaken...
Har sovmorgon till 12.15, så jag sitter här och knappar lite på datorn. Fråga mig inte varför jag inte sover - det kan bero på att det är viktigt att inte sova för länge, för då blir man trött. Eller så beror det på att jag ska käka lunch i skolan med en polare. Eller för att en annan polare - du vet vem du är ! - väckte mig när jag sov så skönt. Men som sagt, fråga inte.

Igår va jag och Li väldigt duktiga och både skrev en låt och klippte en film. Och nej, inte en chans att jag sjunger i den låten - det får min kollega stå för ^^ Men det vart faktiskt bra, fast jag är tveksam att någon annan än vi kommer garva åt den när det visas. Vi är lite småskumma, det kan jag stå för.

På lördag blir det Göteborg!! Och på söndag Liseberg !!! Och på måndag slipper jag skolan!! Oh, fan! Jag kom på att vi ska ju exportera ut filmen på måndag. Hoppas Li klarar det själv, men det antar jag eftersom hon är bättre än mig på det där, utan tvekan.

Rekommenderas: Sventoppen (Ute snart på youtube.com)

Laugh
*

Kommentarer
Postat av: john blund ... eller .... !?

just de !!

jaa för tänkt för att jag har + att jag hat väckt dej också !! ;P mohaha !!

2009-06-03 @ 18:37:32
URL: http://jjudas.blogg.se/
Postat av: jag har sommarlov !!

haha neej de förstår jag väl kanske , men ja ville väcka dej såå :D

2009-06-04 @ 13:59:15
URL: http://jjudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0