Helgen är här !!

Nu har jag...
Sitter på bibblan och har tråkigt. Läste precis ut en bok så nu har jag inte så mycket att göra, än att blogga... Jag vet, sitter på bibblan och läser bok - hur nörd får man bli. Men jag är nörd och det står jag för :)

Det är så jävla lite att göra i skolan nu. Den här veckan har varit händelselös i bött och då är det hemskt. Okej, i tisdags klippte vi film och skrev en låt, men det va inte så ansträngande egentligen. Idag fick jag och Li en uppgift i texten att skriva om nåt löjligt som att ha koll på process och kostnader i reklam och sa att vi hade nåt att göra resten av dagen. Visst, tänkte vi och gick till skolans bibliotek och försökte vara lite effektiva. Goggla lite och skrev lite text. Sen insåg vi, men hallå!! Jag har ju haft praktik på en reklambyrå. Pucko!! Så jag offrade mig och ringde upp min kära gamla handledare och stré lite med honom.
När jag la på tog jag datorn och lite bidoom och bibang och baboom och szwisch så var det klart. Det hela har tagit cirka gurka en timme. Åh, du ljuva värld. Så sen hade vi tråkigt igen.
Efter en stund kom jag på att vi kunde exportera ut filmen och sen gick vi ner till bibblan och nu sitter vi här och inte pratar med varandra ^^

Rekommenderas: Google

Coke
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0