Landad och klar

Ska man sitta här...
Har precis landat i Karlskoga. Käkade grillat - mums ! Och sen beställde jag biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen :) Ja, ni såg. Jag ska gå på Harry Potter och är stolt över det! Haha, men seriöst - har man gått på typ alla filmer (tror jag har gjort det ^^) så måste man gå på den här också. Så det så. Ska gå med Tant Lund och bror min, så det blir väl trevlig :D

Tänkte meddela omvärlden att denna bloggägare har för första gången kört en bil - två gånger - och inte bara överlevt, utan inte heller kraschat nåt! Ja, ni får jubla. Och ja, min mamma är stolt över mig.

Åh, va jag inte vill tillbaka och jobba på måndag. Det känns så tragiskt, för varje onsdag och lördag och söndag så tror jag att det inte är nåt mer arbete - men lik förbannat inser jag att jag har en helvetes massa dagar kvar. *Urk*

Rekommenderas: Janet Evanovich

Flowerpower*

Kommentarer
Postat av: dolly

haha, tror du verkligen det kommer bli någon!?

men om du kör bil så bra, kan ju du köra(?)

jag har allt en annan bil på gång förstår du, mycket snyggare också. raggarbil ;) fixar jag den blir det roadtrip som aldrig förr! ;D

2009-07-17 @ 18:47:12
URL: http://arton.webblogg.se/
Postat av: Ilona

Denise, jag går till dig för jag tror du är den som kan hjälpa mig mest, eller bäst kanske ^^

Jag vill ha en bok, en riktigt glad bok som man blir uppiggande glad utav (nej misstro inte och jag är inte deprimerad).. ingen där barnen blir våldtagna av föräldrar, folk gråter över kärleken som gjort slut, eller någon som är typ deprimerad och har ätstörningar eller något.



En glad bok vill jag ha, en glad och lycklig bok hela boken :D har du någon sån att tipsa mig om?

2009-07-18 @ 18:11:58
URL: http://jordgubbsvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0