Körsbär.. :D

Brorsor kan störa...
Mer än halva sommarn har gått och vädret är piss och jag har ont i ryggenoch fingret och absolut nada att göra. Inte min bästa dag...
Hur mycket har man gjort den här sommaren? Vart i Göteborg. Vart i Karlskoga. Jobbat. Och... Nej, just det inte ett dugg. Vilken tur att mina resor kommer i slutet av lovet då :) Ska till Tierp den 7e och Malmö den 13e. Nice :D

Just nu stör jag mej på allt, vilket gör att min bror får ut för det - men han är van, så det kvittar ;)
Väntar på Ida, hoppas att kunna hitta på nåt när hon kommer. Tänkte rulla ut och springa, men kom på att det är så förbannat mycket folk på gatorna just nu - Fryksdalsdansen !! - så jag tänkte att jag skulle spara dom synen av mej, kräftröd, flåsande och halvdöd.

Imorn gäller jobb och jobb. Alltså, för att förtydliga; betald slavgöra och obetalt hängande på daensen ;)

Rekommenderas: Dark Knight

Fishy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0