En, två, sjuttiotre

Lagar mat...
Läser, pratar med Ilona, sitter vid datorn, skriver blogg. Vem har sagt att jag är rastlös?

Har jobbat en vecka nu, är inne på andra. Tror jag... Shit, bra att man håller koll på va hur man jobbar ^^ Nu är jag i alla fall ledig, idag. Ilona är här, men ska dra om några timmar. Då får jag klara mej alldeles själv i den hårda världen som är sunne............ Men Li ska ju faktiskt komma hem idag :)

Den här veckan har och ska jag umgåts/umgås med så många att man nästan kan tro att man är poppis. Nästan. Eller, inte.. Va med Ida till Arvika i fredags, trevligt trevligt. Det regnade och åskade lite smått, men vem bryr sig om sånt. Tåget kom aldrig när vi skulle hem till henne, men va gör det. Det va massa små äckliga grodor på henens gräsmatta, men det kvittar väl.
Trevliga dagar, faktiskt :)

Ilona kom hit i måndags.. Skulle upp och jobba på tisdagen så hon fick helet enkelt vänta på mej om hon skulle vakna. Jag gick upp, va jättesnäll och stängde av väckarklockan fort - även om hon hade asgarvat och mobbat mej för att jag hade så låg volym - och spenderade nästan ingen tid alls i rummet den morgonen. Gick hem tidigare och kom hem vid elva och då hade hon precis vaknat. Latmask ^^

Nu ska jag sätta mig och läsa ut boken jag började på igår. Har bara en sisodär 250 sidor kvar :P

Rekommenderas: Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda

Job*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0