Skoltrött

Idag har det varit lugnt - jag är för seg och mörbultad för att det ska vara annorlunda ;) Igår höll Ralle och Robin i gympan, så mina lår är på god väg att döda mig. Träningsvärk! Men det var riktigt roligt när vi väl höll igång och det är inte precis första gången jag har träningsvärk - så jag kan ta det :)
Den här veckan däremot har varit smått jobbig. Vi ska göra en novellfilm och jag har varken lust eller ork. Det värsta är att det här projektet har ganska stor del i slutbetyget i A-kursen - men just nu orkar jag inte bry mig om det. Jag har gjort okej ifrån mig förut, och det borde räcka.

I helgen blir det lugna puckar, jag tänker sova, läsa och skriva hela dagarna. Och kanske plåga mig själv med lite matte ;)

Tänk över vad som är viktigt, och håll dej till det

Break
*

Kommentarer
Postat av: ida

träningavärken är hemsk! men det är ju inte riktigt första gången som sagt..

2009-01-30 @ 17:24:49
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0