Message

Har ni nånsin bara varit ute och gått, lyssnat på musik, filosoferat om livet och helt plötsligt fått världens idé? Inte jag heller, men jag har fått en idé i alla fall.. Jag skriver böcker när jag har lust och nu har jag fått ännu en bokhandling i hjärnan - jag får nog ta och ge mej snart.
Jag håller på att bearbeta 5 böcker just nu, lite tufft att hålla koll på ;)

Appropå böcker, så ska jag rekommendera en just nu. I am the messenger. En otroligt bra bok om en helt vanlig kille, på ett helt vanligt ställe, som får en chans att göra något helt ovanligt. Den är rolig, ironisk, spännande, ledsam, frustrerande - min absoluta favorit just nu.

Nu ska jag tillbaka till att skriva lite. Det är det bästa som finns, för när man skriver är det ens egen värld man hamnar i. Det är där ingen når en. Speciellt när man skriver för hand. Penna och papper kommer alltid vara bättre än datorer.
Så, slå av datorn och sätt er och skriv, eller läs om ni hellre vill det - bara för en kvart eller så. Man mår bättre äv det.

Close*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0