Rädda regnskogen... om du orkar

Nu är det snart lov :D

Skriva insändare... Ja, det är ju enkelt när man verkligen har en åsikt om mijlö. Inte. Men jag klagar inte. Det är ganska intressant att läsa om regnskogar så att jag kan låtsas bry mig. Men så kan man inte säga heller, det är klart man bryr sig om miljön. Jag tycker faktiskt att det är värst när man skövlar och bränner regnskog för att folk behöver lyxmöbler eller plats för sina kor!
Världen är ganska ologisk, eller människor i alla fall. Alla borde ju vara lite medvetna om de skador de utsätter jorden för. Fast, alla är väl som jag och tänker att nån annan fixar det nån annan gång. Vi är verkligen lata. Jag är glad att Greenpeace finns.

Idag är båda mina bröder här, så vi hittar väl på nåt - Alex vill väl visa nåt Krav Maga trick eller så blir det Rasmus som drar ner mig på golvet med sin Kung Fu. Det är inte lätt att ha bröder, bara så ni vet.
Jag har inte sett en film på evigheter!

Rekommenderas: James Morrison

Come
*

Kommentarer
Postat av: IDA

haha, du och dina bröder! ;)



regnskogen räddar vi någon annan dag, men i morgon kan vi kolla på film(!) hairspray eller någon annan :P

2009-02-19 @ 14:41:49
URL: http://arton.webblogg.se/
Postat av: Elinor

ja ge mig? :)

2009-02-19 @ 16:05:12
URL: http://cirkuscaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0