Och...?

Jag har väldigt tråkigt.

Det är ganska gött att vakna upp vid halv elva och inse att ingen är hemma - förutom brorsan som fortfarande sover (12:54) Fast sen vill in på hans dator för att kolla på Chuck och då vet man inte riktigt vad man ska hitta på och sedan slutar det med att man sätter sig att och skriver blogg. Väldigt många och i den meningen...

Bokrean har varit bra i alla fall. Jag har hittat en del böcker som jag faktiskt kommer att läsa. För två år sen köpte jag tre böcker i Kristinehamn - jag har läst en. Det känns väldigt bra ;) Så nu har jag bara några hundra böcker att läsa. No problemo, amigo.
Usch, nu är det snart skola igen. Det har varit så jävla gött med lov, och att ha varit i Karlskoga. Men tillbaka till verkligeheten, kallas det väl?..

Rekommenderas: Chuck

Touché
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0