Nutella och Bokrea :D

Jaha, då sitter man i Karlskoga och äter Nutella då. Det vill jag lova var evigheter sen jag åt. Det är så jävla gott !!

Idag har jag vandrat ner på stan och spejat lite. Tänkte gå in på Bokia lite, men insåg snart att "Hallå?! Det är bokrea imorn, tror du verkligen att det finns böcker framme? Duh..." Så jag käkade en räkmacka på Café Kulan och spanade in lite folk. Vilken 30-åring vill umgås med 50+ tanter? Bara en undran..
 Men när jag gick förbi Bokia så såg jag att de öppnar inatt vid midnatt och jag tänkte att jag kanske skulle göra ett besök. För vad annars har jag för mig vid den tiden på dygnet - förutom att sova som andra normala människor - och jag har ju aldrig varit på midnattsrea, fastän jag har velat många gånger. Så, nu när jag har sportlov och inte bryr mig särsklit mycket om att jag är nörd, jag kan väl lika gärna ta en tripp ner på stan och hoppas att jag får tag i nån bok. Om inte? Tja, då fick jag i alla fall gå på midnattsrea ;)

Rekommenderar: Äcklig av Constance Briscoe

Ciao*

Kommentarer
Postat av: Ilona

just deja, den filmkvällen får nog ta o bli av snart ;)

2009-02-24 @ 19:34:13
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0