Lördag utan gränser

Lördag... Sena mornar. Mysbyxor. Osminkad. Käka ute. Ont i halsen. Ögonen. Huvudet. Snorig. Läste klart en bok och insåg att jag inte hade uppföljaren. Andas in. Andas ut. Det är ju fortfarande lördag.

Gud, vad man saknar staden ibland. Inte för att jag säger att Karlskoga är särskilt stort, men det är bra mycket större än Sunne. Och enligt mig händer det bra mycket mer. Jag menar, när man går ut här så ser man typ 2 pers. I Karlskoga ser man i alla fall någon i varje gathörn. Just nu har jag så tråkigt att jag kan krypa ur kläderna. Jag skriver ju till och med blogg! Det säger en hel del.
Det är tur att man åker imorn, fast alla andra åkte idag och igår - alltså finns det ingen som kan dra mig ur huset. Stackars mig. Fast innan Karlskoga blir det ett stopp i Karlstad och lite bio med Lisa :) Nu är det äntligen hon som dra med mig på bio och inte tvärtom. Jag har känt mig lite "Åh, kan vi inte se den" eller "Jag vill gå på den" eller "Vill du gå på bio, eller?" Så nu är jag glad när hon sa "Ehum, du. Vill du gå på bio med mig till veckan?" Yes! Fast jag vill ju också verkligen se filmen, men det behöver vi inte bry oss om. *vissel*

Igår var det småföretagande, kycklingrulle, apor, trollkarlar och stå upp :D Jag rekommenderar Stand Up SaturdayComedy Central Sweden. Där har dom alltid hysteriska komiker som får en att skratta, gråta (för att man skrattar), skaka på huvudet, himla med ögonen och rynka på näsan. Love it!

Nu ska jag gå ut i mitt rum och hitta en ny bok att läsa, önska mig lycka till ;)

Smile*

Kommentarer
Postat av: Ilona

Bara för att jag är mammasjuk ^^

dock glömde jag ju tvätten så en sväng upp till sunne blir det imorn igen, inte min helge denna helgen märker jag ;)

2009-02-22 @ 14:33:37
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0