Jinglebells all around

Slut...
Nu är Julafton och allt vad har med det att göra slut. Känns inte riktigt så, eftersom jag aldrig hittade julkänslan till att börja med. Fast, just det, ska ju till Sunne idag och få julklappar. Hm... Nä, fortfarande ingen julkänsla. Alls. Äsch, den kommer väl nästa år. Vilket snart är. Om bara några dagar är det 2010! Hm, ingen nyårskänsla där heller. Happ, man får väl leva med sånt antar jag ;)

Jul har i alla fall varit bra - firade med min Mr Man, så det var väldigt mysigt. Fick en spikmatta av honom, och den ska jag verkligen testa. Något jag verkligen behöver, antar jag.

Rekommenderas: LA Ink

Tragic
*


Kommentarer
Postat av: ida

2010 känns skrämmande tycker jag. kanske för att det kommer hända så mykcet saker då. som jag inte har någon aning om. äsch, despöch!

2009-12-26 @ 23:33:49
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0