Förälskelser

Snart så...
Det känns såå gött att det är lov nu och ännu bättre att jag knappt behöver se Sunne på 9 veckor. Sitter i Karlskoga och trivs med livet. Okej, jag är lite sjuk - men jag mår ändå bättre av att bara vara här. Jaja, nu ska man inte hålla på och mobba vissa ställen mer än andra.
Om typ två timmar så blir det avfärd till Hallsberg. Det känns ännu bättre än att vara i Karlskoga, just nu, så det kan ju tänkas hur bra det känns. Och det beror nog inte så mycket på Hallsberg som vad (eller vem) som finns där :) Ska spendera några dagar där innan han följer med till min morbror + släkt på jul! Jag hoppas alla klarar sig med alla lemmar och sinnet i behåll.

Och så måste jag säga att jag har en ny favoritfilm. Avatar! Var på bio igår och vart helt jävla såld. Otroligt, helt otroligt. Mitt filmhjärta är helt nu. ;)

Rekommenderas: Kött och pommes frites

Passion
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0