Clowns in the air

Se där, ja...
Nu sitter jag i soffan i min mors hem. Kom till Närke i måndags och Boy, am I glad about that (!) Då åkte vi ju till Hallsberg, för Mannen skulle fixa min fars bil. Tog lite längre tid än planerat, så jag hunnde inte va med min käre polare Lund, så det blev ju så att jag stannade kvar ute i bushen. Vingåker blev det då, igår. Det var trevligt, med två av hans polare - som är väldigt trevligt fôlk. Jag köpte inget, för det kan man inte göra om man inte har några pengar - det vet jag. Men chauffören köpte för nära 4000 svenska kronor. Jag tappade hakan och fnissade lite åt honom, för han insåg när han betalade att "det kanske blev lite dyrt". Men nu har han kläder för typ två år framöver och då behöver han ju inte köpa nåt mer tills dess. Smart, egentligen.

Snart är det 2010. Idag är ju 30:e - vilket, insåg jag precis nu, betyder att jag och min Mr Man har varit tillsammans i 4 månader :) - så det är hela en, eller två dagar kvar. Jag vet inte hur man räknar.
Vad händer 2010 då? Tja, jag tar studenten medans min pojkvän är nere i Kosovo och krigar - typ, han ska meka och bogsera och sånt där. Praktiken är ju först i två månader. KT och CTV, here I come! Sen, sommaren betyder ju arbete och efter sommaren betyder ju att man måste komma på vad man vill göra med livet. Åh, hallå, ursäka? Vad vill du göra med ditt liv? Hm, tja, du, jag vet inte. Kanske komma på vad tusan det är man borde göra! Usch usch, vill inte tänka just nu. Senare kanske..

Rekommenderas: Kläder

Fanatic
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0