En gång till

Yo, bros...
Just nu sitter jag och har otroligt tråkigt, så jag tänkte att jag kanske skulle sammanfatta vad som har hänt sen sist. Väldigt mycket, antar jag, med tanke på hur länge sen det var sen jag skrev sist. Så det blir nog inte ens allt.
Skolan har ju börjat, och det är väldigt skojigt. Jag har redan kommit på projekt och så - fast jag inte rikigt är säker på hur jag ska göra. Men det kommer väl som en brilliant idé när jag ska gå och lägga mig nån dag.
Man kan ju hoppas att det blir ett bra år. Nu när man är trea så får man väl bossa lite, inte vet jag ^^

Jävel va duktig jag har varit den här helgen, jag har träffat massa folk och hela familyn och massa såna där saker.

Rekommenderas: The last house on the left

Firefly
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0