Växan näser

Solen hela dagen...
Har suttit på terassen och solat typ hela dan. Så jävla gött men det kommer med ett pris - jag är så jävla fräkning! Är prickig som fan överallt och det är inte roligt..! Satt ute en halvtimme först och när jag kom in så var mina axlar och min bröstkorg som prickikorv. Det är nog det värsta med sommaren, förrutom alla mygg.

Och min svenska var som vanligt usel när jag skulle försöka lista ut vilken annan än Pinocchio som får en näsande växa när dom ljuger - översatt växande näsa. Hela fyra gånger - observera att det var i olika meningar, och jag rättade mig själv varje gång - sa jag "växan näser". Ja, jag ska egentligen hålla käften resten av mitt liv eller få någon att översätta åt folk. Jag kanske ska börja ta tallektioner hos nån. Nån som kan rekommendera en smart, välutbildad, otroligt tråkig och grå person?

Rekommenderas: Grillat

Gogo
*


Kommentarer
Postat av: dolly





http://swalliing.blogg.se/2009/april/alla-alskar-bj.html

2009-04-06 @ 15:10:11
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0