Brinn hjärta brinn

Igår va ju intressant...
Gjorde ett litet reportage med mina gruppmedlemmar. Ganska roligt faktiskt - nu vet jag att jag blir lite bitsk om folk stör mig alltför mycket när jag redigerar ^^ Inte för bitsk förstås, utan lite "Sch.. Sch.. Jag sa sch! Kan du va tyst eller?" Ungefär så kanske..

Det kändes fruktansvärt onödigt att ens kliva upp ur sängen imorse. Hade inte historia, så sovmorgon till 12. Gött, ja. Fast inte lika gött när man pallrar sig upp, gör sig i ordning - ingen sminkning, som tur är - och åker iväg till skolan och sitter på en tråkig informationsgrej om facket. Sedan en annan informationssak om UF. En och en halv timme och dagen är slut - yeay! No way... Dessutom tycker man väl att jag borde ha blivit insprierad av UF-tjejen och hennes snack om att det va jättekul och så - men nej, det blev jag inte. Kommer nog aldrig riktigt bli intresserad av sånt där. Men lik förbannat ska jag göra mitt projekt i trean till ett UF. Det går ihop hur?...

Min spis brann igår... Sa ju att det va en intressant dag. Skulle steka hamburgare, så jag satte stekpannan på spisen och hällde i margarin. Glömde bort den. Sprang dit och insåg att det inte gick att steka i. Tog en ny stekpanna. Satte den på plattan utan margarin. Tänkte inte att den skulle bli varm så fort. Kommer tillbaka. Ser att det osar lite. Lugnt, tänker jag. Lyfter den lite. Poof! Eld! Blir lite smånervös - det ska inte brinna på en spis, eller? Det släcks ungefär lika fort. Jag tar en ny platta, steker mina hamburgare, dom blir goda ;)

Rekommenderas: Coca-Cola Company

Beaver
*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska aldrig mer laga mat med dej !? :O inte äta den heller !! haha

2009-04-29 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0