It's a bird

Okej, första gången någonsin jag har längtat efter en måndag...
Fredagen var helt okej, för Li va här och underhöll mig. Första delen av lördagen också. Sen åkte hon hem och jag fick så jävla tråkigt! Det va fan längesen jag hade så otroligt tråkigt. Kom igen, jag längtar efter skolan så jag får nåt att göra! Hur sjukt är inte det ??
Jaja, jag får väl plugga matte eller nåt - blää.. Nej! Jag ska fan ut och åka inlines. Det ska bli gött. Kommer dra i mej som in i helvete, men det kvittar väl ^^ Gud, va smart jag är och kommer på sånna roliga saker.

Nån som kan rekommendera nån bra film? Det börjar bli ganska glest i min hylla just nu och jag behöver nåt att titta på. Fast ska faktiskt titta på Cruel Intentions - eller En djävulsk romans - senare. Tror den kommer va helt reko, fast den är romantiskt ;)

Rekommenderas: Rascal Flatts

Tata
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0