Aint' no sunshine... framfört av Västerlångkillen

Jesus Kristus...
Skruvade hyllor från IKEA mitt i butiken igår. Sedan hängde vi upp dom och så fick jag fixa med böckerna, det tog rätt lång tid för dom kunde inte bestämma sig hur det skulle se ut. Inte jätteroligt, för det var varmt som fan och jag hade så jävla ont i händerna efteråt så jag nästan dog - seriöst, typ. Gnäll, gnäll

Nu börjar jag längta hem till min säng och mina kläder. Är lite trött på samma kläder i två veckor nu. Men åker hem på torsdag, till Karlskoga i alla fall. Då kan jag sno Alex kläder utan problem. Eller sno dom i alla fall ;)

Har ni tänkt på att det finns riktiga talanger på gatorna? När jag var och vandrade i Gamla Stan blev jag tvungen att erkänna det. Killen som stod i ett gathörn på Västerlånggatan sjöng som en gud! Seriöst, jag nästan smälte när jag hörde honom. Sådana som han borde spela in låtar som folk kan lägga upp på olagliga websidor och sprida vidare till andra kriminella fildelare.
Nej, men allvarligt - väldigt många av dom som spelar och sjunger (tigger) har talang! Jag vet en snubbe på stan i Karlskoga som också är helt okej, man kan stå och svänga till hans toner när som helst. Undrar om nån nånsin upptäcks... Kanske, kanske inte. Men Västerlångskillen borde verkligen få en chans - fast, det kanske han redan har fått och sumpat den. Jaja, då kan han följa med till Sunne istället och spela på våra gator ^^

Rekommenderas: Röda gitarrer

Break
*

Kommentarer
Postat av: ida

ja! en sjungande gud på sunnas gator låter inte helt fel ;)

2009-04-07 @ 17:12:58
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0