Take a Brejk!

Ensam hemma...
Sjukt fint väder idag. Luften är lite småkall, men om man sitter inne och tittar ut så är det perfekt. Inte för att jag va smart nog att göra det, men bara ett tips till de som inte har hunnit ut än. Vilket är lite småpatetiskt i sånna fall för klockan är 6 och solen är snart på väg ner. Men alla har väl sina sätt att spendera dagen på antar jag.

Sitter och försöker bestämma mig om jag vill jobba på Tetra i sommar, men det är fan svårt. Har ju vart där i två somrar nu och jag kan jobbet med förbundna ögon - nemas problemas. Men jag menar, två somrar! Ska jag göra det till tre? Kanske man ska prova något nytt för en gångs skull? Har ju hört efter på Flügger och där finns det väl en chans, så tar väl det istället. Eller kanske går lite wild och försöker passa in båda jobben... Äsch, får väl tänka på det.

Liseberg då.. Början av sommarn? Slutet? Mitten? Innan sommarn? I november? Frågorna tar aldrig slut. Fast det har ordnat sig i flera år nu, så jag antar att det inte är ett riktigt problem. Vill bara gnälla lite, och säga att jag ska till Göteborg i sommar ^^

Rekommenderas: Morot

Klick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0