Stalkerhus

Fin morgon och jag sitter vid datorn...
Men det får jag faktiskt, för Li är nere och duschar så jag har inget att göra. Ska kila ut senare, för att det är så jävla varmt ute.

Igår gick vi ner till Kolsnäs och träffade folk. En salig blandning, må jag säga. De spelade rövboll (?) och drack öl på det. Efter lite trevligt skratt bestämde de sig för att dra hem till en snubbe som bor strax efter mej. Jaja, tänker man då och går med dom. När man har gått förbi mitt hus så svänger vägen åt tre håll, vi går till vänster. Ojoj, tänker jag och måste fråga vart vi är på väg. Öh, dit, lite längre bort, får jag till svar. Tills Li säger, men det är väl det huset som hon är besatt av? Va? Seriöst? får jag ur mig. Då har det nu visat sig att vi ska till Huset som jag alltid varit nyfiken på, och lite smått besatt av, i typ två år. Och nu fick jag gå in i det! Coolt...
Fast nu är min fantasibubbla spräckt, för nu vet jag vad det är för folk som bor där. Men dom är trevliga ;)

Rekommenderas: Besatthet

Stand
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0