Söndag med vackert väder

Det är sant...
Jag är vaken och har gått upp innan elva, det är helt otroligt. Dom andra dagarna ja har varit hemma så har jag inte gått upp innan halv tolv, och idag flög jag upp vid 10! Nog för att jag ställde klockan, men ändå.

Åkte en tripp till Forshaga igår till min kära farmor och farfar. Insåg lite skyldigt att jag inte har varit hos dom sen innan dom flyttade, vilket var i slutet på november. Då kan ni tänka er, ja... Men nu träffade jag dom och kusin min som jag aldrig ser nu för tiden och hennes pojkvän Pär med ä - hennes syster har Per med e - och min faster och hennes man. Långa meningar äger...

Imorn är det skola! Lite halvtaggad faktiskt. Har ju inte varit där på 5 veckor nu, så det känns som att komma tillbaka efter ett sommarlov. Samtidigt som det känns som om det bara har gått ett påsklov. Vilket det också har, bara inte bara det. Tänkte i alla fall pallra mig till mattelektionen så jag får slut på den där jävla boken nån gång ;)

Rekommenderas: Knäcktårta

Breeze
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0