Redovisning!!

Jag är så körd...
Eller inte. Det är ju bara för klassen och det har man ju gjort väldigt många gånger, ja. Dessutom ska jag snacka om ett ämne som jag kan - min APU. Jag menar, om nån kan min APU så är det ju jag. Eller hur? Så jag går upp dit, säger vart jag varit, vad jag har gjort och vad jag tyckte om den saken. Just det, och vad jag har fått ut av den här upplevelsen ^^ Ibland måste man spela vuxen, fastän det kan skada en för livet.

Så jag har inget att göra idag.. Kanske man ska ut och gå. Men det är ju fan kallt ute. Vart tog sommaren vägen? Den va ju på väg. Vadå, bestämde han sig för att titta in på Tivoli i Danmark och fastnade där eller? Nån får nog ge honom ett bättre erbjudande så han kommer hit och stannar ett tag... Vem? och vad?............

Rekommenderas: Blåa naglar

Jidderbug
*

Kommentarer
Postat av: IDA

jag känner nästan ett tvång att kommentera din blogg.



suck..

2009-04-22 @ 13:24:02
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0