Mardrömsgrodor och mattemåndag

Det känns välbekant...
Jag är så jävla trött och det är måndag och skola. Har redan kommit in i skolvardagen alltså. Fast min trötthet kan ju ha att göra med min alldeles för spännande natt också... Bara så att alla vet så är jag rädd för grodor nu. Igår äcklades jag bara av dom, men nu är det fan ren och skär skräck - typ. Jag hatar när drömmar är för livliga för mitt eget bästa. Drömde alltså om gigantiska, slemmiga, äckliga grodor i alla möjliga färger inatt. Jag kommer ihåg att det var äckliga små monster - alla var inte ultragigantiska - i hela huset och man försökte fånga in dom. Inte jag, för jag var rädd för dom, för dom är äckliga! Det var speciellt en megastor grön, blå, röd groda som låg i min brorsas säng och låstade vara honom. Han var vidrig, för han anföll mig nästan!
Det hela slutade med att någon som skulle vara min vän slängde en vit, rätt stor groda på mig. Då vaknade jag och vågade sen inte ta ut fötterna ur täcket för att det kunde komma grodor ^^ Det är fan illa när ens egen fantasi börjar ge en men för livet...

Jag var jätteduktig imorse - jag gick på matten! Och jag gjorde till och med typ två tal. Nej, men jag fattar nästan vad jag håller på med där. Kanske man klarar provet ändå ;)
Får plugga lite med nån vän så att jag blir ännu smartare än jag är - och ja, det är möjligt. Lite i alla fall ;D

Rekommenderas: Steve Rushton

Moona*

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah jag hoppas de va jag som va vännen som skulle kasta grodan på dej ;) mohahaha

2009-04-20 @ 17:35:30
URL: http://jjudas.blogg.se/
Postat av: bajskorv

haha klart de va jag som klädde ut mej !! ;D hahah

men du får smaka pengar av mej ;) haha

2009-04-21 @ 18:12:24
URL: http://jjudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0