Ingen återvändo

Sista dagen...
Idag får jag säga hejdå till både praktiken och Stockholm - :( Kommer inte vara extatisk över att återvända till ministan. Fast min säng lockar rätt rejält. Har egentligen inte mycket här att göra, för jag har inte mycket pengar och så. Men det är ju själva staden som man vill vara kvar i. Det blir med all säkerhet flytt hit efter lumpen.

Jag har ett plåster på fingret för första gången på typ 18 år. Nästan.. Jag klippte mej - ja, skratt är tillåtet - i fingret när jag skulle få upp en kartong som var så jävla tejpad så jag höll på att kasta ut den genom skyltfönstret. Som tur är det fina plåstret hudfärgat, så det syns inte jättebra. Typ.

Vårkänslor i luften i alla fall. Glädje, kärlek, lusten att kasta sten på folk som går förbi blir mindre... Ah, känner ni det?

Rekommenderas: Tu man hand av Tomas Lagermand Lundme

Gogo
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0