Du tjej, dam, kvinna skriv till mig på anstalten i Skänninge...

Karlskoga är händelselöst...
Nu när Lisa inte är närvarande för att visa om i lugnet, så är det inte så mycket som pågår här. Jag kan i alla fall stri med henne över telefon. Vi sitter och letar brevvänner på nätet. Inte det roligaste, men det är faktiskt ganska underhållande. Ni ska bara veta vilket folk som håller till på såna sidor. Jesus Christ.

Har inte så mycket att säga. Vet inte riktigt när det bär av till Sunne igen, tisdag eller onsdag möjligtvis. Det beror på om jag får nåt vettigt att hitta på här, antar jag. Saknar inte precis den lilla hålan, och nu när jag har fått en skön säng att sova i hos mor min så är det inte så mycket som lockar. Kanske min röda soffa då. Och min lugna trygga vrå att läsa lite böcker. Jo, det ska nog bli skönt att komma hem.
Jag ska nog dra ner på min läsning. För seriöst så finns det snart inga böcker kvar. Det slutar väl med att jag sitter med näsan gömd i massa encyklopedier. Nej, man får nog sluta när man är på topp. Typ... Det värsta är när jag hittar en ny bok som är görbra och jag är igenom den på nån dag, bara för att upptäcka att nästa den i serien inte kommer förrän hösten (!) Då måste jag hitta en ny jävla serie att påbörja. Ack å ack, mitt liv är tragiskt...

Rekommenderas: Jerry Springer

Bolt
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0