Abrakadabra

Sommaren är här!!
Idag i alla fall. Då vi har naturkunskap hela eftermiddagen! Har Gud roligt just nu eller?! Jävla as... Allvarigt, finns det en gud så är det inte en sån där som hjälper en när det är svårt eller pekar en i rätt riktning. Nej, du jävlar. Gud är nån som blåser vind i ansiktet på en så man får kämpa sig genom livet varje dag, som knuffar en över stupet och skrattar när man är på väg ner.
Då kan man lika gärna skita i det och bli ateist.

Idrotten var rolig, skrattade mest hela tiden. Fast det gör jag ju alltid på idrottslektionerna för jag är så jävla dålig. Allvarligt, försöker jag göra nåt där blir det helt fel, men jag gör det ändå. Vilket är roligt, för utmaningar äger. Dessutom kan man irritera alla till döds med sin positiva inställning. "Kom igen, nu, kämpa!" eller "Bra, fortsätt så" eller "Det är synd, bra försök!"

Rekommenderas: Karuseller

Peace*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0