Back on track

Ja, här var det ju länge sen man kikade in. Jag antar att jag inte är riktigt bloggtypen.
Inte så mycket som har hänt sen sist, skolan har kommit igång på allvar och jag är redan trött på den - ett gott tecken, va?... Just nu är det reklam som gäller och jag vet inte riktigt om det kommer att bli bra. Men vår uppdragsgivare får helt enkelt skylla sig själv som ger uppdrag till andraklassare.

Otroligt trött på allt just nu, egentligen. Vill bara härifrån, komma bort från det vanliga och bara gör nåt. Börjar nästan önska att skolan är slut, att jag vinner på lotto, packar ihop en väska och drar utan att säga till någon. Okej, kanske inte så - för om jag inte sa till nån vart jag va så skulle polisen leta efter mej och det skulle bli en fruktansvärd kalabalik... Jag kan lämna en lapp; "Hejdå, jag drar en stund. Denise" Ja, det låter bra tycker jag.
En riktig drömmare är jag. Tyvärr, kan man väl säga om det - för hur många människor får sina drömmar uppfyllda. Jag antar att jag ska få jobba arslet av mig innan jag ens kan sluta skolan med bra betyg nog för att komma in på en bra skola. Så är det ju frågan om vilken sorts skola man ska in på. Kanske tar ett år och jobbar istället - reser lite (om man nu kan ha råd med det)

Jag ska egentligen inte klaga, livet leker ganska lätt för mig. Kan väl inte säga att skolan är så farlig eller att jag tar den ultraseriöst. Jag har folk omkring mej som jag antar står ut med mej, och ett humör som tar mej genom det mesta.

Fell the fever

The beaver*

Kommentarer
Postat av: ida

jag följer gärna med dig på din resa.

det hoppas jag du vet <3

2008-10-15 @ 21:50:46
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0