Akut Halloween

Det har varit, vad ska man säga.. givande lov. Enda lovet jag faktiskt har gjort nåt istället för att sitta och stirra in i en vägg hela dagarna.
Så tidigt som i fredags åkte jag till Karlskoga för att spendera några dagar med min familj i ett hus som renoveras, så att alla vi fyra syskon får dela ett vardagsrum. Spenderade halva fredagsnatten på akuten - intag av fel medicin kan leda till en hållliknande smärta i främre delen av överkroppen, då levern och gallan för allt för att för att sabba ens goda sömn.
Så i Karlskoga blev det akutbesök, kalas och bio - alla tre saker för att göra ett lov.

Åkte hem på tisdagen för att softa lite - vilket jag verkligen gjorde. Torsdagen spenderades först med att packa, sedan kollektivt ända till Säffle och efter det lite Halloween-kalas med Stina.
Köpte lite julklappar på fredagen, jag är så duktigt, och åkte sedan hem till Sunne för att umgås med Li. Vi käkade, tittade på tv och inhalerade godis - fredagskväll. Dessutom var vi så duktiga att vi hittade en plånbok utanför systemet och gav tillbaka den till sin ägare - som inte hade märkt att hon tappat den. Nämnde jag att den var en tegelsten!

Nu sitter jag här och fördriver tiden tills tåget går. I Kristinehamn ska jag plocka upp dom små älsklingarna och sedan blir det av mot Stockholm.

Moonlight in October*

Kommentarer
Postat av: stina

såg du idol? ;D Det måste du ha gjort, annars! :-)

2008-11-03 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0