Städade rum och... nåt

Idag har jag äntligen städat mitt rum. Det har tagit mig en vecka, men nu är det faktiskt städat. Började med det det första jag gjorde när jag vaknade, typ... och jag blev klar. Far min är nog stolt över mig nu ^^
Sen tog jag det lugnt tills resten av klanen kom hem och påminde mig om att jag skulle höra av mig till Li, för det tänkte jag inte på alls - pratade i telefon och grejer. Vi messade lite och bestämde oss tillslut för att vi skulle mötas halv sju.
Träffade alltså henne och den andra klanen, och vid sju-tiden blev det nån fest. Det var väldigt trevligt, lite missöden kanske - men trevligt.
Tack för en rolig kväll, och tack till mig själv att jag inte drack så mycket som vissa andra ;)

Night*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0