Sony Music

Nu har jag gjort min första praktikdag på Sony Music. Dagen startade rätt tidigt med pendeltågsresa in till Stockholm City och sedan tunnelbana en hållplats ^^
Väl inne på Sony kände jag mej otroligt välkommen - handledaren är som en dröm, jättego och snäll.

Om man ska redovisa dagen lite snabbt så: På morgonen hälsade jag på min handledare och några på kontoret, inkl. Darin. Efter det fick jag bara va med lite i mejlläsning och hälsade på ännu lite folk. Idol-medlemmarna Kavin och Robin B kom och blev intervjuade - och jag vet en som är otroligt avundsjuk på mej just nu =)
Även Gavin DeGraw var där - som verkar va en väldigt trevlig person, ser alla och tar sin tid att hälsa.
Sedan blev det skivsortering och att skicka iväg anmälningar till Grammisgalan.
Har även varit med och kollat in Dannys nya hemsida - min handledare+hennes kollega arbetar med den - skojigt, skojigt. Han kommer nog och kollar in den han med under veckan.

Min dag har alltså har alltså varit otroligt lyckad och jag kan knappt bärga mej till resten av veckan.

Sov sött*

Kommentarer
Postat av: Stina

fan va roligt det verkar vara! :O

:(:(:(:(::(:(:.7:YWT:D

2008-11-04 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0