Tack Sony Music

Jag pallade inte att skriva igår för jag kom hem så jävla sent. Sprang omkring i stan mellan 5 och 9 och letade efter det ena efter det andra. Först hittade jag till Gamla stan (med hjälp av en tunnelbana) och vandrade lite där - köpte lite choklad.
Sen åkte jag tillbaka till T-centralen och hamnade snart på derby-shopen där jag köpte en mugg åt pappa. Efter det började det värsta; jag skulle hitta en minuten i Stockholm City. Vart i helvete hittar man en sån? När man dessutom aldrig har gått ensam i den stan i hela sitt liv. Vad gör man? Jo, frågar någon om vägen och får inte ett enda vettigt svar -.- Går runt där säkert en och en halv timme och hittar fortfarande ingen jävla minuten. Hamnar till slut vid Sergels torg och går ner i nån gång - tada jag har hittat en minuten. Yeay! Ställer mig i kö. Ser hur killen framför mig börjar titta sig omkring efter nåt. Böjer mig fram för att titta på bankomaten - helvetet är fucking trasigt! Så jag fick ju fråga killen vart det fanns en annan - så nu har jag hittat en och fått reda på hur mycket pengar jag har.

Det var torsdagen. Nu är det fredag - sista dagen på praktiken. Jag har sorterat fakturor, hängt upp affisher och frankerat lite brev. Det har även blivit 400 kronor godis, AC/DC-tårta och lite skumpa - väldigt gott. Dom firade Kent, AC/DC och Pink som har hamnat 1, 2 och 3 på topplistan - grattis till er :)
Är lite nere över att det var sista dagen. Jag har haft så jävla kul - Tack Sony Music för en underbar vecka. Jag orkar inte namnge er alla, men ni vet vilka ni är - det bästa skivbolaget någonsin!

Lyssna på:
Pink, Danny, Darin, Gavin DeGraw, Il Divo, E.M.D, Leona Lewis, Beyoncé, Glasvegas, Kent, Britney Spears, Michael Jackson (samlingsalbum), Christina Aguilera, Usher, Chris Brown, H.I.M, John Legend, Bob Dylan och alla andra sånna bra från Sony Music :)

Music from Sony*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0