Ont i ryggen

Lite trist i början av dagen. Eller rättare sagt, ca en timme in på dagen - eftersom jag sorterade post och hade mig den första timmen. Dessutom va jag ganska trött när jag kom till Sony, för jag vaknade omkring 4-tiden - moster snarkade som en hel flock antiloper. Så jag fick pallra mig upp ur sängen och gå ner och lägga mig på soffan, så jag skulle få lite sömn till.
Nu sitter jag och halvslummrar lite sött här vid datorn - så jag ska inte dröja mig kvar en längre stund. Kanske ska hoppa in i duschen...

Jag, dumhuvet, glömde mobilen hemma imorse vilket jag kom på när jag klev på pendeln. Så lunchen blev en McDonald's med moster och kusin då de tog med den till stan åt mig =) Det måste vara nåt seriöst fel på min hjärna - utöver alla andra fel, vill säga.
Inte bara det var annorlunda med dagen. Jag hjälpte även Katinka och Jael med lite PR-saker - inget ultraviktigt förstås, för då skulle jag väl bara sabba det ;) Men det var kul att vara till lite hjälp. Dessutom var jag kvar ända till fem - så min rygg värker lika mycket som en gammal kärrings just nu!

Ser, inte helt oväntat, fram emot morgondagen - jag har väldigt roligt och skulle inte kunna önska mig en mycket bättre praktikplats. Jag hoppas alla andra har lika kul som jag :)

EveningSmile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0