Hemma

Nu har jag kommit hem från huvudstaden och hur roligt och trevligt jag än har haft det, går inget upp mot min säng och mina kläder. Det är inget som är bättre än när man kommer hem och får välja kläder ur en hel garderob - och inte bara en resväska.
Imorn blir det anatgligen flytt med farmor och farfar, men jag vet inte om jag orkar resa mig upp ur min röda soffa och åka till forshaga så fort jag kommit hem. Det känns inte som det i alla fall, så det blir nog att stanna hemma.

Jag har inte mycket att skriva - bara att jag har jävligt tråkigt, så jag kommer antagligen blir jättetrött inom nån timme och gå och lägga mej.. Ibland vill man fan bo nära Bjälverud (hur stavas det?), eller ha stället nära här, det verkar va där allt händer - eller hur x)

Sweet*

Kommentarer
Postat av: i

åå den röda soffa :) den saknas...

2008-11-08 @ 23:39:26
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0