Födelsedagsfirande i förorten

Imorse var jag uppe precis lika tidigt, och jag var precis lika nöjd som igår. Det känns så skönt att gå upp för att göra något roligt. För mig är det spännande bara att kliva på pendeln och titta på allt folk.
Jag har shoppat lite, både igår och idag. Det blev lite sådana "denise-skulle-aldrig-sätta-på-sig-det-här"-saker, som jag faktiskt tänker ha på mig, nån gång ibland i alla fall.
På Sony var det lite halvsegt, men vilket kontor är inte det. Började i receptionen idag, för handledaren var hos tandläkaren. Så jag har sorterat lite post, stämplat många fakturor och hängt upp några tavlor. Väldigt fina tavlor - guldskiva och platinaskiva och såna saker =)
Jag har även kollat in lite hemsidor som Sony Music har med att göra - gett lite feedback. Allt som allt har dagen varit jättebra. Jag är verkligen nöjd!

Nu ska jag tillbaka och vara med i firandet på min lilla älskling, som fyller fem år :)

Några hemsidor:
Melissa Horn
Danny
Abalone Dots
Neverstore
E.M.D

Star*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0