Chilla

Jag sitter inne i klipprummet och softar lite. Det är inte så mycket att göra, men jag gör det jag kan och ser till att det blir gjort. Trots detta har jag så jävla roligt och är otroligt nöjd - hoppas bara att dom är nöjda med mig.
Har grejat lite i Photoshop i två dagar, det va rätt kul - jag är sämst i PS. Har varit med och tittat när Finn fibblar i AfterEffects och Flash - han är riktigt duktig, tycker jag. Det är skitkul att se när någon vet vad han gör.

Det tar tid att skriva det här, för tangentbordet är lite wierd. Alla knappar är i gul, grön, rosa, lila, blå eller orange. Jag kan inte ens titta ner utan att bli förvirrad.

----------------------------------------

Nu har hela dagen gått och jag lämnade Ord&Bild för några timmar sen. När jag gick gjorde jag det med ett stort leende, för alla stod och våndades över hur mycket de hade att röja upp. Hela kontoret skulle städas x)
Man säger ju att skadeglädje är den sanna glädjen, eller hur?

Nu är det gött att det snart är helg, vill bara sova ut! Det är jättekul på praktiken, men inget slår en god natts sömn, och morgon, och förmiddag...

Peace*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0