Slöfilmer, drömmar och Matt Damon

Visst är det en deprimerande syn när någon sitter inne när vädret är fint? Vilken tur för mej då att vädret inte har varit fint. Den här veckan har det inte riktigt funnits något annat alternativ än att sitta inne, för mej alltså - för jag har varit så jävla trött. Försökte till och med lägga mej tidigare igår, runt tio, men jag är ju bara tröttare *gäsp*
Så det har blivit film hela veckan, vilket är ganska mysigt då man kan krypa ihop under ett täcke :)
Tittade på en ny film jag har köpt med Lisa Kudrow, fast den är gjord 2002 eller nåt, och den va väl rätt okej. Lite förutsägbar och så, men en äkta slöfilm, helt perfekt för en trött människa som mej.
Sen vart det Bourne-trilogin, fast inte den första - den har jag sett för många gånger. Den är faktiskt bra, men när man ser den fler gånger upptäcker man en del fel, vilket inte är riktigt lika bra.
Nu vill jag ha nya filmer att se, annars får jag titta om på alla jag har. Vilket jag redan har gjort några gånger. Aoutch, det fick mej ju att låta som värst filmnörden, vilket nog stämmer ganska bra.

Det var ett tag då jag mindes alla drömmar, men den perioden verkar vara över. Jag vet att jag har drömt skumma drömmar, men inte minns jag dom, nej nej. Jag kommer ihåg dom ända tills jag är tvungen att gå upp och ändå ringer klockan 3-4 gånger innan.

Och minns dessa visdomsord: "Det finns folk till allt."

Fly away and dream on fluffy clouds

ida16.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ida

haha filmnörd :P

2008-05-22 @ 18:24:27
URL: http://ida16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0