Sagor och träningsvärk

Ni vet hur man känner sig när man har sprungit dom där 5 kilometren och man känner sig helt slut, men jättestolt? Det gör man inte dagen efter med träningsvärk från tårna ända upp till hårbottnen.
Fast lite stolt är man ju att man faktiskt tog sig runt hela varvet, och sprang förbi båda i min grupp som låg för mig ^^

Nu är det sagoskrivande som gäller, måste verkligen få klart helvetet nån gång. Jag älskar att skriva, men när man har idétorka när man verkligen inte får ha det är det lite irriterande. Jag kämpar ihop en mening och kommer sedan på att den låter för knepig, så jag är tvungen att börja om.
Men när idéerna kommer, då går utav bara *** :)

Helgen kommer bli trevlig i alla fall. Ska med Ida till Charlottenberg. jippie, jippie
Och så ska vi så klart spela wii, även om träningsvärken inte riktigt tillåter det ;)


Kommentarer
Postat av: ida

HEJ

2008-05-16 @ 14:26:27
URL: http://ida16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0