Regn och gröna skogar

I helgen har det alltså blivit en resa till Charlottenberg. Det var väldigt trevligt.
Jag är bara lite sämst på wii, vilket jag antog redan innan jag började spela. Och så har jag ju rott en båt för första gången i mitt liv, vilket jag inte var så bra på heller ^^

Charlotta var trevligt, men lite litet. Det var inte precis packat. Men jag fick marknadsnougat :D

En sak är säker, det är otroligt svårt att hitta något att göra när det är blött ute. Vi hittade på något, gjorde det, kämpade för att komma på något annat, kom inte på något, jag läste högt ur böcker, Ida spelade blockflöjt, vi satt och stirrade på en vägg, till slut blev klockan fem och vi åkte - men jävlar vad jobbigt att inte göra nånting.

Helgen blev lyckad ändå, vi fick ju goda ägg x)
Tack tack, familjen Knutsson

Kommentarer
Postat av: ida

TACK

2008-05-19 @ 17:10:51
URL: http://ida16.blogg.se
Postat av: Dolly

hihi, förlåt men jag har lite tråkigt.. så jag hamnade här långt bort i historien.. men så slog tanken mig, när klommer du på besök igen? ;)

2010-02-21 @ 19:44:22
URL: http://arton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0