Nytt inlägg, yes

Trevlig dag igår.
Först va det ju skola, och vi fick sluta tidigare för att gå ner på Sunne och fråga folk vad de läser för tidningar. Efter det gick jag hem och åt. I måndags anmälde jag mig frivillig till att klippa gräsmattan, så det vart det med :)
När jag har ungefär så här lite kvar, *kniper ihop fingrarna*, kom Ida och Stina för att bjuda med mig till Kolsnäs, väldigt trevligt vill jag säga. Så jag klippte klart, hoppade in i duschen och rusade iväg utan kläder... Nej, nåt sånt skulle ju aldrig hända mig. Jag va förstås tvungen att känna på vattnet, så jag vadade ut tills det kom upp till låren - då blev det jävligt kallt så jag gick upp. Men stolt är jag **
Efter Kolsnäs gick jag hem och va lite rastlös, så det blev en promenad i det fria. Skojigt, skojigt x)

Minns de ord som Jesus egentligen sa: "Vänd icke andra kinden till, utan slå tillbaka med dubbel kraft."

Fall asleep with a cuddly teddybear

Kommentarer
Postat av: ida

hehe :P

2008-05-29 @ 09:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0