Karlskoga here I come!

Ingen har längtat till att få komma bort härifrån mer än jag. Jag skulle kunna slå ihjäl någon för att få åka till Karlskoga nu. Ska bara softa och umgås med mina kamrater och min moder och broder :)
Har lite dåligt samvete över att jag nobbade min kusin, men jag ska till henne nästa helg istället, så jag känner mej inte fullt så rutten i alla fall. Det är fastingen och Widow Street Festival, så kom dit.

Jag börjar tröttna på böcker nu, för det finns inget att läsa. Det är som om jag har läst allt som finns, och dom som jag inte har läst finns inte på biblioteket och jag har inte råd med nya böcker *pust* Livet är svårt när man är som en fattig kyrkråtta i en tecknad Robin Hood-film
Så för att kompensera denna lästorka, har jag börjat med skrivningen igen. Det här låter knäppt, och jag må va konstig, men fan vad det var saknat. Jag älskar att bara sätta mig ner och skriva vad jag än kan tänkas komma på. De 'böcker' jag skriver är en virrvarr-blandning av mixade känslor och historier.

"Naturen har gett människan en tunga, men två öron, för att vi ska höra dubbelt så mycket som vi säger."

Vive la Skoog!

jonathanlagerstam.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ida

jag måste ju följa min trend och kommentera ;) fast jag vet inte riktigt vad jag har att tycka till om.. ? du kanske vill med ut o gå? :P
neej.. men kul att du har börjat skriva igen, det är du bra på (:
lära mig? (A)

2008-05-25 @ 21:00:48
URL: http://ida16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0