Det är söndag!

Igår va det faktiskt ingen Det är söndag! men va tvungen att ha med frasen. Det enda söndagsaktiga jag gjorde va att äta skräpmat, fast det gjorde jag i lördags också.
En helt otroligt skön helg har det varit. Jag har inte gjort så mycket, men det har varit bra ändå. Har varit och shoppat två dagar i rad. Inte för att jag köpte något särskilt, men det är alltid kul att umgås med mamma och bror min :)

Nu har jag färgat mitt underbart vackra hår också. Lisa och mamma ville att det skulle va svart, men det ville inte jag - såklart, för jag är så jävla stönig. Men till slut fick Lisa välja åt mig och då blev hon nervös och valde jättemörk brunt. Stackars lilla flicka, hon trodde att hon hade förstört mitt hår när hon färgade - höll på att skratta ihjäl mig x) Men det blev skitbra, tycker jag, och nästa gång kanske jag tar svart, vem vet vad framtiden bringar i sitt sköte?

Och kom ihåg: " Allting har en ände utom korven som har två."

Smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0