Att göra en bok

Äntligen är vi färdiga med boken! Jag är så lycklig att jag inte behöver ha något mer med den att göra, det har varit så fruktansvärt mycket med den. Ska inte läsa den en enda gång till, det får någon annan stå för.
Men jag är så klart stolt över den, eftersom jag har kämpat igenom och skrivit den.

Ska först dra till Karlstad och umgås lite med Lisa, sen blir det Karlskoga och umgänge med Ellinor. I morgon flyttar moster, så jag ska vara stor och stark och bära flyttkartonger. Efter det får jag som belöning gå till streetfestivalen och se på duktiga skejtare - och mindre duktiga. Sedan blir det sömn hos min kusin, det ska bli kul för jag har inte träffat henne på tusen och en natt, känns det som i alla fall...

Ciderflaska
, kapsyl och nyckelring - det är det enda jag säger.

Minns George Bush's kloka ord: "En av de bästa sakerna med böcker är att det ibland finns fantastiska bilder i dem."

Allas vår Desireé, Dennis och Dinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0