Tanketorka och sommarlov

Nu ska vi se här, vad är intressant att skriva om..? Ingenting egentligen, för min hjärna är ganska tom nu så tätt inpå sommaren. Jag sitter bara och funderar på vad jag ska göra. Det kommer inte upp så mycket, men först och främst blir det ju såklart Liseberg, allas vår nöjespark. Sen har jag sommarjobb hela juli, så då är det väl inte mycket att göra förutom på helgerna - då blir det Karlskoga eller någon annan utflykt :) Måste säga att jag ser fram emot att börja jobba, fast det bara är tidiga mornar *snark* Innan det är det faktiskt midsommar, och då ska jag till Kristinehamns-släkten, skojit skojit.
Eftersom jag bor väldigt nära sjön, blir det väl mycket bada - lalalala. Och nu kommer det mest komiska: ska börja springa i sommar ^^ nu höll jag nästan på att skratta och jag antar att en annan viss person - *hrmhrm*, "ohohoh" - viker sig dubbel om denna läser detta.

Ja just det, intressanta saker va det... *tänk**tänk* *trumma med fingrar* Hehe, det går inte så bra med tankegången, så:
Var vänlig återkom, roligare saker kommer inom kort.

Pinalister samlar faktiskt på kaspsyler

Och så tänkte jag att några ursäkter till att inte gå ut med någon: "Jag skulle jättegärna gå ut med dig..."
"... men jag vill inte."
"... men det är det min favoritreklam på TV."
"... men jag håller på att lära mitt marsvin att joddla."
"... men Kungen sade att han kanske skulle titta förbi ikväll."
"... men jag går aldrig ut på dagar som slutar på ´g´."
"... men jag måste stanna hemma och se om jag snarkar."

Smile*

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA x) du sprider glädje little darling!

2008-06-08 @ 22:16:53
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0