Fredag, Lördag, Söndag, Måndag

Min helg har varit någorlunda aktiv. I fredags... eh, jag kommer inte ihåg va jag gjorde. bra minne. jaja, det va tydligen inget intressant, för då borde jag ha kommit ihåg det.. I lördags slöade jag som vanligt, och åkte sen upp till hallen för att plocka upp lilla Ida innan vi käkade på Sibylla för att sedan köpa cider och popcorn och tillslut komma hem till mig, utan att ha något att göra. Så, vi gjorde lite dittan och dattan - utan att gå in på vidare förklaring, är jag inte stolt över vad vi gjorde x)
Det blev tidigt i säng - 1-tiden nån gång - och tidigt ur säng - 9-tiden nån gång. Seglade iväg till Karlstad där Ikea fick ett litet besök. Tydligen behövde jag väldigt många saker, så det blev dyra pengar på grund av mig *oops*
På Bergvik inhandlade jag en gulish tröja och väldigt söta örhängen :D
Sen envisades ju Ida med att vi skulle skjutsa hem henne - hon tjatade hela tiden. *visselivissel* Inga lögner i denna blogg inte :) Men det va ju tur att vi skjutsade henne, för annars skulle jag inte ha fått mina vackra skor.. eller shortsen :)
Bra helg, helt enkelt.

Jobb, jobb, jobb = Pengar, pengar, pengar. Så enkelt är det.

Idag finns det att göra hos mig för alla som vill - måla staket, klippa gräsmatta, montera ihop skrivbord och säkert nåt mer. Antagligen ska jag måla, men det kan nån annan gärna göra :?

"Allt blir inte alltid som det ska"

Denise Fis


Kommentarer
Postat av: i

men vart är bilden? :O

2008-06-30 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0