Nöjesfält och underbara sommarmornar

Helger är bra, speciellt när dom är på ett sommarlov - för då tar dom aldrig slut! :)
En bra start på lovet har det varit, yeay, och nu är det bara en dag kvar till Göteborg :D

Så, Liseberg, varför är det så roligt? Det är som att fråga varför är mat gott. Detta nöjesfält har varit sommarmål för mig i, låt mig se... väldigt många år, och jag måste säga att jag aldrig tröttnar. Jag trodde att jag skulle tröttna för länge, länge sen, men inte har det hänt, så jippie.
Jag skriver inget särskilt vettigt, men dom som känner mig vet att jag inte är särskilt vettig.
Låt oss nu ta en tyst minut för de som inte får åka till Liseberg och de som inte får njuta av vinden i håret när Balder susar omkring, eller den 73 sekunder långa hårfönen Kanonen, och de som inte får uppleva Kållerados eller Flumerides blöta dusch.
......-----......
Nu säger vi att minuten har gått och Jesus Kristus så tysta vi va under den.

Ja, nu har jag inte mycket mer att säga än bara några få grejer.

* Ha så trevligt i alla dessa länder och midsommarfirande utomlands Ida, det blir nog väldigt trevligt :)
* Jag ska till Göteborg imorn
* Trevlig midsommar allesammans - som är i helgen för den som inte visste det (jag gjorde inte det *hrrm*)
* Ha en riktigt trevlig sommar, och kom ihåg att inte komma för sent till era jobb.
(Första skoldagen är inte lika viktig, sov lite extra länge, sommarlover kan ha varit tufft ^^)

Och för denna sommar behövs visa ord från Nalle Puh:

"Om du försöker ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte "nej!" när någon frågor "Är någon hemma?"."


Kommentarer
Postat av: ida

ha en riktigt trevlig sommar du också denise :)

göteborg blir säkert kul och vi ses väl flera gånger under sommaren, hoppas jag.

<3

2008-06-15 @ 14:55:48
URL: http://ida16.blogg.se/
Postat av: ida

Men bara for att jag ar i amsterdam och tankte lagga en cool kommetar i ett nytt inlagg, men det far bli en cool kommentar till ett gammalt inlagg istallet da :P att du ska vara sa trog och updatera dig... jobbigt utan de sista bokstaverna. you know what I mean ;)

och vi akte med en hast som heter elvis idag, skit snall och cute saklart ;P

hehe <3<3

2008-06-17 @ 21:48:19
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0