Trötta ögon och ballar av stål

De senaste två dagarna har varit hemska! Jag är så j*vla trött att jag knappt vet vart jag är, och nu har vi städat klassrummet så jag är totalt jättetrött. Det är så synd om mig! :'( *uähh*
Okej, skärpning, nu gäller det att inte tappa foookuuus, inte... tappa... Oj, där somnade jag nästan - fatta vad trött jag är.

Jag kanske ska tala om vad jag hittade på i helgen då. Jag har... BADAT. Fatta vad gött det var, yeay. Har även umgåtts med min käre bror och i lördags kom Ida med sin cab, så vi cruisa lite grann. Och jag, mina damer och herrar, har fått Ida "Badkrukan" Knutsson att ta sitt första dopp, jag är så stolt att jag kan spricka. Kubbspel har det också blivit, har vunnit tre matcher av fyra, jag är bäst.

Igår blev mina trötta ögon ännu tröttare av tv-tittande och jag sjönk ner i en vaken dvala som jag alltid gör när jag är helt slut. Så alla program  blev blurry för mig, men jag hängde med i Outsiders: Makalösa barn, American Idol och  Balls of steel.
Outsiders blev källa till gapande mun, American Idol till skeptiska ögonrynkor och Balls of Steel drog sönder min käke.

Någon tog orden ur munnen på mig: "Frihet är att vakna trött klockan sju på morgonen bara för att upptäcka att det är lördag så att man kan dra täcket över huvudet och somna om."

zzZzz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0