Sommarlov

Yes, om tre timmar är det sommarlov, sommarlov! Ska snart hoppa på en buss som ska köra alla kära små ettor till en liten öde plats och ge oss fika och sysselsätta oss med något - vi får ju inte plats i hallen så :)
Det värsta är att denna dag är otroligt grå och jag har shorts på mig *burr* dum som jag är.

Kära elever som sitter i Sparbankshallen, mobba inte min pappa när han kommer upp och delar ut ett stipendium sen - han kan inte hjälpa att han är som han är. Men när ni ser honom kanske ni förstår varför jag är som jag är ^^
Nej, nu är jag elak, min pappa är så skojig så.

"Lev livet, men sov gott"

Bye

Kommentarer
Postat av: ida

haha, lev livet men sov gott! det ska jag tänka på nästa gång :)

2008-06-12 @ 11:54:40
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0