Nu då, Ida :)

Det är väl helt enkelt bäst att jag uppdaterar mig så att lilla Ida blir nöjd. Tyvärr blev det senare, när du redan är tillbaka i Sverige, men va gör det ;)
Min midsommar var helt okej, va med släkten i Kristinehamn, och jag kom på andra plats i vår årliga tipspromenad - jag vet, jag är bäst. Sen att jag fick lite hjälp av pappa som ringde under turen och att jag gissade på resten av frågorna, har ju egentligen inget med saken att göra ^^
Nu när jag kom hit till Karlskoga hoppades jag på att jag skulle få stanna en stund, men icke sa nicke. Nu blev det ju så trevligt att jag får jobba på tisdag - mitt hjärta tar ett Bumbibjörn-skutt av lycka. Njaej, kanske inte. Men, det ger ju pengar, och så kan jag ju alltid åka hit igen. Det blir nog ett lyckligt filmslut av det här tillslut.

Knappt så att man har fattat att man har sommarlov än - verkligen inte med det här vädret, är ett som är säkert. Har väl bara haft det i lite mer än en vecka då, men brukar det inte vara ett litet lyckorus i kroppen? Tydligen inte...
Jaja, man kanske ska sluta spåna om saker som inte har ett dugg med vett att göra. Det är nog nåt jag borde fundera på, att bli lite vettigare - för ibland är jag så korkad att jag inte förstår hur det gick till. Kanske ska använda hjärnan lite, lite mer.

När vett ändå kommer upp, så kan vi köra med lite latin: "Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen.

Kommentarer
Postat av: ida

vet inte om det är jag som är trött, men jag har lite svårt att förstå ditt inlägg.. :/ min hjärna har nog tagit sommarlov. och vet du DET ÄR SÖNDAG! ursäkten som löser allt ;)



ska du börja jobba tidigare kanske du får pengar tidigare? :P snälla snälla, följ med till arvikafestivalen! du kan ju komma en dag bara, på lördag, när du inte jobbar :) (jag har planerat det här förstår du ;P )



och jag vet, du är bäst!

<3

2008-06-22 @ 22:16:22
URL: http://ida16.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0